första maj.

igår var det som sagt valborg. efter att ja jobbat körde jag hem till dennis.
det var hur bra som helst och alla var jättefestliga! :D
det blev dans, badning, biljard, kärlekssnack, tydligen äppelspottning och allt bara spårade ut och var efterblivet som vanligt!
imorse vaknade vi av att jesper kom och tände och skrek. alla låg huller om buller och helt fel, jag tillexempel vaknade upp på biljardbordet med en filt om mig vid vilch fötter. när jesper sedan började slänga biljardbollar på mig gick jag också upp.
efter att vi gjort ett litet, väldigt litet försök till att städa så satte vi oss ute.
min syster ringde mig och bad mig komma hem för hon var hemma hos oss men ingen var hemma.
så jag körde hemma och sen har jag legat ut i solen hela dagen, jag råkade dock bränna mig lite, men men :)
ikväll har jag tittat på en film och duschat och tänkt att jag ska gå och packa men jag orkar inte. jag har skrivit en packlista iaf, så det ska nog gå snabbt :)
sen ska jag snart försöka gå och sova, klockan 6 imorgon bitti åker vi hemifrån. vid 11 är vi i dublin! JAG LÄNGTAR SOM TUSAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0