fittöga.

jag hatar mina ögon.
inte så att jag tycker att dom är fula, att det är fel färg eller något liknande.
dom är bara dumma i huvudet och kan aldrig vara normala
för det mesta så är dom arga på mig för att jag har linserna i för mycket.
då brukar dom skava lite och så är det bara att ta ut linserna så är det löst.
är dom riktigt dumma mot mig så gillar dom inte linserna alls!
då blir ögonen jätteröda, gör ont och varar.
inte så trevligt.
i värsta fall blir det svårt att se också.
detta brukar gå över på någon dag.
men under dessa dagar måste jag ha mina glasögon.
jag gillar inte dom överhuvudtaget.
eller jo dom är ganska okej att ha när man är hemma och det inte är någon som ser en.
fast jag vet varför det blir så här.
det är efter att jag hade en massa inflammation i mina ögon.
och efter det har det blivit ett ärr på min hornhinna.

men nu har jag ingen aning om vad som hänt.
det började med att jag hade lite ont i ögat igår. eller nej inte i ögat utan i ögonlocken.
men jag tänkte inte mer på det.
imorse när jag vaknade var mitt öga uppsvullet och rött och var ömt.
det såg ut som om en geting stuckit mig i ögat!
det har dock lagt sig lite nu. men ändå!
jag såg ju för fan helt invalid ut!

oj detta blev ett lång inlägg om mina ögon.
haha!

Kommentarer
Postat av: sinan orhan

felix holmin

2010-10-30 @ 19:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0