sol!

när man vaknar av att solen lyser på en och man sen tittar ut och möts av denna synen, är det okej att vara bitter för att man ska åka och jobba hela kvällen då?
tänk vad lite sol kan göra en glad. jag har nyss suttit i min fönsterkarm med fönstret öppet och druckit en kopp kaffe. det där är en sån sak som gör livet lite lättare och bättre.
i min fönsterkarm har jag tillbringat många stunder, den är jättemysig och jätteliten. men vad ska man göra när man inte har en balkong? jag menar altanen är trots allt inte så himla mysig.
nu är jag arg för att jag vet om att jag måste göra mig i ordning snart och jag vet att jag måste sticka till jobbet snart.
personligen tycker jag att man borde få ledigt på såna här dagar, men det tycker inte ingvar kamprad inte. nej jobba och slita, det är vad man ska göra! förlåt ingvar för att jag skyller på dig, det är ju egentligen inte ditt fel, eller jo lite faktiskt.




med tanke på att denna veckan bara kommer att bestå av jobb ska jag göra en massa tråkiga och viktiga saker.
- träna, minst 2 gånger. eller 3 om man räknar med ikväll.
- sola, jag är trött på att vara superblek.
- beställa tid för klippning, fast jag egentligen inte vill, men jag måste.

sen inte så mycket mer, men jag ska nog klara av det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0