pull your self up and dance til' you drop

igår var en himla trevlig kväll. vid åtta tiden kom tim och hämtade oss hemma hos jesper och skjutsade oss sedan till julle. han är för bra han.
hemma hos julia fanns lite folk, några av dom är några av dom bästa jag vet. jag trivdes och hade jättetrevligt. emelie och julia hade bakat cupcakes som senare blev 2-girls-1cupCake, fast dom var himla goda ändå.
det blev en massa "kolla vad jag kan göra med mina fingrar visningar", när anton lärde jesper hur tusan man skulle ta ihop händerna och lägga fingrarna för att det skulle likna en drake, så blev jesper lycklig och slutade inte göra den här draken på ett bra tag.
men alla skrek som vanligt och allting spårade ut lite då och då, precis som det brukar. fast när jag fann en massa människor i julias säng som masserade varandra så var jag inte sen med att tvinga till mig lite jag också :)

imorse vaknade jag och jag mådde faktiskt bättre än vad jag trodde att jag skulle göra, nästan så bra att jag skulle kunna säga att jag mådde toppen. sen upptäckte jag att några hade våldtagit mina armar med någon sorts tuschpenna, ganska gulligt trots lillsebbes hakkors.
just nu rinner mitt öga och det känns som om någon har slagit mig hårt så att jag har början till en blåtira. det är mycket möjligt att det har hänt, och det får gärna ha hänt, bara det inte syns :)




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0