säng ljuva säng.

att få sova i sin egen säng efter några nätter i en annan är sjukt skönt plus att min är större.
jag tycker verkligen om att sova själv och tycker verkligen inte att det är tomt och ensamt som många andra tycker.
nejminsann, med någon annan bredvid sig så kan man inte ligga precis som man vill och röra sig så mycket man vill. nej då måste man ta hänsyn och sånt jobbigt.

ikväll däremot har jag inte gjort ett dugg, jag har suttit i soffan med datorn i knät och mr bond på tvn. inte särskilt rogivande något av det faktiskt.
nu ska jag krypa ner under täcket och sova, det behöver jag. imorgon ska man upp klockan halv 6 (Y)
imorgon kväll blir det malmö och sonia aka blatten med fittan i hörnet. det gillar jag

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0