öh.

jobbet var ganska okej idag faktistk, förutom efterblivna kunder, men det är sånt man får stå ut med. man biter bara ihop och ler och låtsas vara sådär övertrevlig även fast man bara vill hugga huvudet av människan!
direkt efter jobbet åkte jag och simmade med mor min och systra min. jag var jättehungrig och fick kramp i magen och vattnet var kallt. fast det var skönt ändå.
efter att vi kom hem från badhuset så har jag inte gjort så mycket, suttit framför datorn och tittat på tv är ungefär det enda, inte så mycket som är värt att nämnas faktiskt. eller jo en sak! jag hade en jättetrevlig pratstund på msn med någon jag inte har pratat med på jättelänge och det var hur trevligt som helst. det gjorde min kväll helt okej, faktiskt  :)

imorgon ska jag jobba, sen ska jag hem och springa och sen kommer jesper och tim hit. vi ska titta på batman för jag är dålig nog och aldrig sett den. jag har verkligen inga höga förväntningar på den för jag tror att den är jättetråkig och b (b-b-b-b-batman) höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0