mums

nu har jag inte skrivit på några dagar. men iaf.
igår var jag hemma hos louise, vi firade hennes 18års dag och det var himla trevligt. det blev mycket mat och lite lekar och uppdrag. jag var inte så bra, men jag var bra med ballongerna :) kvällen slutade med att alla gjorde alla andras uppdrag och allting var jätteskoj! vi tog sedan bussen in till hässleholm och väl där gick vi till kingan som sög ganska hårt. men det var trevligt ändå! :)
idag vaknade jag och anna alldeles för tidigt, men det gjorde inget för vi hade ett uppdrag. vi lyckades alldeles strålande och trots lera och barnmat på burk kom vi levande ur det.
jesper ringde mig och undrade om jag ville fika med honom. och det är väl klart att jag ville :) vi stack till madrix och drack lite kaffe ute i det fina vädret.
nu sitter jag och jesper hemma hos mig och väntar på att snart åka in till stan för att sedan åka hem till julia lite senare ikväll och festa till det lite :)
detta kan nog bli trevligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0