misslyckade cups.

vi var verkligen inga mästare på det här med cupcakes. vi missförstod receptet och förstod verkligen inte vad rumstempererat smör var för något. men det gick bra ändå. dom var väldigt goda iaf. fast dom var sjukt fula, allting gick jättebra och fint tills vi kom till dekorationen. vi hade köpt världens sötaste dekorationer, men det gick verkligen inte att få dom sådär söta som alla andra lyckas med. men det var ju trots allt vi som gjorde dom, så vad väntade vi oss? :)
nu ska jag snart gå och lägga mig och sova. imorgon börjar min äckligt tråkiga övermycket jobb vecka. (Y)
imorgon ska jag träffa tim! det är en bra sak! :)
godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0