mikrofonist

som sagt så jobbade jag igår.
vid 5 tiden satte jag mig på bussen för att sedan ta tåget till malmö och hälsa på sonia :)
hon hade lagt jättegod pasta och sås till mig, himla gulligt av henne.
efter att vi ätit kom isabell hem till sonia och vi bestämde oss för att gå till tusen2 (tror jag det hette) och dricka billig öl.
de stängde tyvärr redan klockan 10 så vi hann inte vara där så länge.
sonia föreslog att vi skulle gå till LeLe istället, men hon visste inte riktigt vägen dit så hon ringde albert och frågade. han började och skratta och sa "tittta rakt över gatan och sen lite till vänster". så vi hittade minsann det! :)
LeLe var sjukt trevligt och Uffe var sjukt skön. Han hade en jättelång disskution med sonia där han väldigt väl uttryckte hur söt han tyckte att hon var och att verkligen inte försökte stöta på henne och det gjorde honom inget att vi var lesbiska för vi var söta ändå. haha.
även pierre var där, han hade barn med en spanjorska som han hade knullat med kärlek. under kvällen hade han några olika jobb också, lärare, läkare, speciallärare och mikrofonist.
ett gäng med killar gjorde även oss sällskap efter att pierre och uffe lekt match.com. det gick inget vidare för dom på den fronten kan jag meddela.
efter att LeLe hade haft öppet en timme längre bara för att vi hade så trevligt där skulle vi egentligen gått till möllan men vi fann sonias timbuktu ställe så vi gick in där och tog ännu en öl för att lite senare ta en taxi hem till sonia. världens sämsta taxichaufför och sonia fick förklara ett antal gånger att vi skulle till HÅLSJÖvägen, inte haaaalschööööö.
jävla bra måndag iaf!


idag gick jag och sonia en runda på stan och gjorde lite fynd. sen tog jag tåget hem och ikväll har jag varit och simmat.
nu har jag tittat på bigbrother och jag är jättetrött. imorgon är jag ledig! :D
godnatt



uffe<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0