Lately it’s been a big hassle

jag kan nog inte beskriva hur skönt det var att sova inatt. jag har inte sovit så skönt på mycket länge! MHMMMM!
efter att jag har vaknat så har jag inte gjort särskilt mycket vettigt.
jag sitter och tittar på klockan nu och upptäcker att om 10 minuter ska jag gå till min buss.
i hlm ska jag träffa timpan, sen ska vi ta tåget till ktown och shoppa. för det är väl det vi ska göra där tim?
ELLER DU KANSKE HAR EN ÖVERRASKNING TILL MIG!?!?!?! :D:D
det hoppas jag på!
i vilket fall som helst så ska det bli himla mysigt iaf tycker jag. så länge tim håller sig lugn och inte blir sådär manlig som bara han kan bli så kommer jag gilla det.


jag hade tänkt lägga upp en bild här, men min dator vill inte som jag vill, så den gick inte att lägga upp. så det får gå ändå, för nu har jag lite bråttom till bussen! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0