kånvörs.



jappjappjapp, the new shoes! :) fint ska det va!

nu ska jag bädda ner mig i sängen, imorgon blir det jobb igen. börjar dock inte förrän 12 :)
sen blir det jobb hela helgen, jag har insett att det inte är vidare lönt att åka hem alls i helgen. slutar 8 imorgon, börjar 8 på lördag. och på lördag slutar jag 18 sen börjar jag 8. åker jag hem så blir det mest bara hem och sova sen upp igen och köra till jobbet. för jag har ju trots allt en timmes färd till och från jobbet. så i helgen ska jag göra min gamla farmor och farfar sällskap. farmor trodde inte sina öron när jag ringde och frågade om det var okej att jag sov hos dom hela helgen, däremot så hörde jag en viss glädje i hennes röst, även fast hon var i lite chock. för hur ofta har man sitt 18 åriga barnbarn hos en en hel helg? fast jag tycker om min farmor och farfar, dom är så himla söta och fina. världens bästa!

godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0