jag gillar inte rubriker.

Igår blev minsann en trevlig dag. Jesper kom som sagt hit, vi fikade och pratade lite, efter det körde vi in till hlm. Vi var en runda på JB och hälsade på Lillsebbe, tänkte att han kunde fått skjuts hem. Men nejdå, han skulle inte hem. Så Emelie hängde på istället. Vi körde och hämtade Lasse och skjutsade honom till Kvantum och cykelavdelningen, att man kan älska cyklar så högt förstår jag inte. Sen var vi duktiga och körde och handlade, då stack Emelie. Efter allt slit åkte vi till Markan och vilade lite med Lillen och Jonte.
Efter att vi varit där satt vi i Jespers säng och väntade på att tiden skulle gå och att Tim skulle komma så att vi kunde åka och äta. Det blev Asia Corner och herregud vad mätt jag blev, lite för mätt där ett tag till och med.
Efter att vi ätit bestämde vi oss för att hyra en film, det blev Patrik 1,5 som varken Tim eller Jesper ville se. Vi åkte hem till mig och kollade på filmen, dock somnade Tim. :) Men jag gillade filmen, även fast den var seg i slutet.

Just nu sitter jag halvt påklädd i min säng och funderar på att jag nog måste göra mig i ordning snart för jag börjar jobba klockan 10.
Fast först, frulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0