i told you.

idag har jag jobbat. lousie kom med den smarta idén att vi skulle luncha. det blev kinamatsbuffé. det var GOTT!
efter jobbet mötte jag tim på stationen, vi gick till burmans och fikade. där fann vi en massa fina människor som drack oerhört mycket kaffe. efter att ha suttit där i en hel evighet och pratat om allt och ingenting gick vi till gamestop (eller gamestore? jag vet faktiskt inte vad den heter) för att killarna skulle leka manliga och kolla på en massa spel. jag insåg även att det är en jättetråkig affär och att jag bara blev förvirrad på allting.
så efter att jag gnällt lite åkte jag och tim till maxi och handlade mat sen åkte vi hem till mig och lagade maten. det blev pommes, som inte ser ut som pommes och är godare än pommes, men jag vet inte vad dom heter. till det hade vi även fiskpinnar och vitlöksbröd. en mycket god kombination med lite ketchup på :)
vi såg även på accepted som faktiskt är himla rolig!
lite senare kom jesper, lillsebbe och vilch en runda och hälsade på och åt kakor :)
nu har tim nästan nyss åkt hem, så nu sitter jag och väntar på att big brother ska börja. perfekt avslut på en väldigt bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0