gurkan.

har nyss tittat klart på sveriges värsta bilförare. gurkan är söt, jag tycker om honom. och han är verkligen den sämsta. han har nog gått på R1, det tror jag.
var som sagt i kristianstad idag med tim. ibland hatade tim mig och tyckte att jag var världens jobbigaste :) det tyckte jag om. jag hittade ett par nya skor, ett par vita converse, den "nya" modellen så klart! jag hittade ett par JÄTTESNYGGA byxor på en reklamplanch (stavas det så?), så jag gick in och letade som tusan efter dom. men jag hittade inte dom, och tänkte att jag nog var blind, så jag frågade om dom hade dom. svaret var "nej, dom finns bara i affärerna med trendsortimentet". jag blev arg och tyckte att det är jättedumt att dom har det i sitt skyltfönster och sen inte säljer det, bögH&M är ungefär vad jag tycker.
vi fikade en runda också, det var dyrt och inte värt pengarna, tyvärr. sen tog vi tåget tillbaka till hlm igen och då gick vi och solade :)

nu ska jag kolla på dokumentär om josef fritzl. det kommer säkerligen sluta med att jag är arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0