godmorgon

idag vaknade jag hyfsat tidigt. jag gillar inte alls att gå upp i tid och vill helst av allt bara ligga kvar, om det så bara är en minut längre så känns den där lilla minut som världens bästa minut, även fast det egentligen inte gör någon större skillnad.
när jag väl kommit upp och förstått var jag hade alla mina kroppsdelar, så bestämde jag mig för att åka och köpa nya flingor som jag kunde äta till frukosten.
sen åt jag så jag trodde att jag skulle spricka. det ångrar jag nu. det är något fel på min mättnadskänsla, jag kan äta hur mycket som helst, för att en halvtimme efteråt inse att "oj, jag mår illa. jag skulle inte ätit sådär mycket."
visserligen gör det nog inte så mycket, för havrefrasen hjälper till att sänka kolesterolet, vad tusan det nu är? men det låter bra iaf :)

nu har jag nyss klätt på mig och lite sånt och sitter och väntar på att jesper ska komma med bilen. ja, han klarade körkortet idag! och jag är stolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0