dagen efter dagen efter!

jag har varit en hel evighet känns det som. när jag tittade ut genom fönstret imorse så upptäckte jag att den där jäkla snön som kom igår kväll var borta! det gjorde allting mycket lättare att gå upp. hade det varit snö kvar hade jag nog velat ta livet av mig. tur att jag kan fortsätta leva nu! :)
om en kvart ska jag ta bilen och köra till hässleholm och sen ta tåget. vilket betyder att jag måste börja packa snart, för sen kommer jag ju inte hem förrän på söndag. visserligen borde det nog räcka med att ta med sig mysbyxor, för jag tror inte direkt att det kommer bli så mycket festligehter där borta i älmhult.

nästa vecka är jag ledig, HELT LEDIG! :D eller ja iaf vad jag vet än så länge. jag ska försöka göra så mycket som jag bara hinner med. jag ska banne mig ta mig till malmö och hälsa på sonia! JA DET SKA JAG!

nej packning var det jag skulle göra. jag hatar att packa och hatar ännu mer att packa upp.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0