cause i'm bluffin' with my muffin

igår hade ju som sagt, emelie och julia gjort otroligt goda cupcakes, och jag menar verkligen otroligt goda, det var något av det bästa jag ätit, iaf i kakväg. jag skulle beskriva det som tekla och pontus beskriver jkpgs sushi "det knullar en i munnen".
och av en ren tillfällighet så ringde jesper mig för en stund sen och berättade att han hade ett stort sug efter cupcakes. samtidigt satt jag och tittade i en cupcakes bok och ville baka alla som jag såg. så snart kommer han hit och bakar med mig och vi ska göra dom så otroligt goda att det inte kommer att vara sant! hoppas vi på.

                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0