annaochjagsomsmåglin

förr var det pizza som jag var sugen på på fredag, nu för tiden är det sushi.
vilken tur jag har att jag har en så snäll pappa som köpte det till mig idag.
och herregud vad gott det var! mums.
nu har jag nyss tittat klart på let's dance (H)
och inom några minuter är mina planer att jag ska ligga i min säng och sova.
klockan 04.30 imorgon ringer min klocka. jag börjar jobba klockan 6 imorgon. det suger.

fast en sak som är säker det är att jag saknar min anna hur mycket som helst. det känns som om jag inte har pratat eller sett henne på flera veckor. trots att jag träffade henne förra helgen.

det var nog allt för ikväll. godnatt.


Kommentarer
Postat av: emelie

aw, söta

2009-03-20 @ 23:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0