10000 miljoners, miljarder och allt det där.

idag har varit en himla mysig dag. sov hos min kära syster inatt, stack till jobbet vid 8. efter att jag jobbat klart så tog jag tåget till hlm och träffade jesper och pontus. vi körde och gav mig mat och glass! :) en fin dag så måste man äta glass.
sen hem till jesper och väntade ut tiden, sen hade vi bestämt oss efter lite tvivel att vi faktiskt skulle till perrongen och kolla på kristian antilla. det var mysigt där och krilleman var skoj. dåligt var dock att killer zeus var förband, dom drog ner stämningen som tusan, iaf på mig och jesper. fast sen blev det roligare!
nu har jag kommit hem för en stund sen och nu är det nog dags att sova snart.
imorgon blir det ktown med timpan, verkar det som :)


Kommentarer
Postat av: timplife

det blir då fan k-stad!

2009-03-26 @ 11:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0