tortilla

jag förstår verkligen inte det här med tacos eller ja, tortillasbröd. varför går det aldrig att vika ihop dom utan att de går sönder/läcker/blirförtjocka/ellerliknande? jag såg nyss någon himla reklam för tortillas, det såg sjukt gott ut och den var helt perfekt! dom rullade ihop den helt utan några som helst problem. jag ska lära mig det snarast! jag ska bli tortillas-rullar-mästare, för en gångs skull ska jag bli bra på något. vilket jag antagligen inte kommer lyckas med. då jag faktiskt suger sjukt hårt på att inte överdosera mängden av allt. för jag måste ha ALLT i! annars blir det inte bra. och mycket sååååås och ketchup :)
fan detta blev ett helt inlägg om att rulla tortillas, men så kan det gå.
och jag är inte ensam om att konstatera att tortillas är för jävliga.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0