torsdag.

igår jobbade jag. efter det åkte jag, jesper, julia, vilch och tim hem till jesper. även sebbe och linda kom! :)
vi grillade lite och hade det mysigt. efter att vi ätit så satte vi oss och tittade på gamla tecknade batmanfilmer, dom var bättre än vad jag kom ihåg. fast när jag var liten gillade jag ju visserligen inte batman, nej då var det sailor moon som gällde!
vi planerade även ihop midsommar lite, det verkar som att vi åker upp till emmaboda och festar till det lite. jag är iaf pepp som tusan på det!
vid halv 10 så körde jag hem, för jag höll på att dö av trötthet.

idag började jag jobba klockan 6. det sög väldigt hårt.
efter jobbet stack jag och mamma in till stan och köpte studentpresent till sandra. jag lämnade även in min kamera på lagning, objektivet har gått sönder. och just nu älskar jag att jag faktiskt köpte en försäkring till den, för antagligen så slipper jag betala något alls då :DDD finfint.

nu ska jag se om min pappa har duschat klart, han smet in och låste dörren precis när jag skulle gå in där. han är ond :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0