stek.

annabanana var här igår. vi grillade och hade det mys. var även iväg en runda och hälsade på mina blivande kissemissar. och OM dom var söta, ja herregud! jag hade nog glömt bort det där med kattungar.
sen stack vi hit igen och åt jordgubbar och myste.
imorse stack anna hem jobbigt tidigt för hon skulle vara duktig och göra en massa saker.
jag tänkte att dagen var fin och att jag skulle steka lite med någon på min lediga dag och allt. men vad händer? jo ALLA är upptagna eller jobbar. och JA jag kände mig sjukt ensam när jag låg där på gräsmattan och försökte få hunden att underhålla mig. inte ens det hjälpte. jag tycker inte om att bara ligga ute och steka en hel dag, jag blir så rastlös så det finns inte, jag springer ut och in och upp och ner. till slut somnade jag mitt på gräset och vaknade någon timme senare av att min hund satte sig på mitt huvud.
men förhoppningsvis så har jag blivit lite brunare iaf, jag hoppas på det och jag håller tummarna för att vädret håller i sig i någon vecka till. eller ja, det bästa hade ju varit om det hållit i sig ända tills i oktober eller nått. det hade varit awesome. snart kommer malin hit, vi ska planera hutsfred och peppa sönder.
jag är redan pepp, jag har redan börjat fundera ut packning.
i ärlighetens namn så har jag redan börjat packa också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0