okej.

jaja. jag har egentligen inte lust att skriva, men ja ändå.
igår jobbade jag, som vanligt. direkt efter jobbet så tog jag tåget till gbg och hälsade på gustav. det var trevligt vill jag påstå.
vi spelade tv-spel och jag ägde som fan. nej jag orkar inte skriva vad som mer hände. men som jag sa innan så var det trevligt. jaja, nog om det.
idag när jag satt på tåget hem fick jag reda på att det var kalas hos pontus för han fyllde år idag. så jag gick dit när jag kom med tåget. det var också trevligt.
nu är det mindre trevligt. jag är hemma, jag mår inte bra, jag är sur, jag är ledsen, jag är inte glad, jag vet inte vad jag är. men just nu känns det som om jag vill spy. fan. detta är inte bra. inte alls. jag borde vara glad. nej nu pratar jag för mycket. nu ska jag gå och sova. jag är inte alls sugen på det. inte överhuvudtaget. imorgon ska jag jobba, det är jag ännu mindre sugen på.

blää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0