lördag.

jag sitter på jobbet nu och jag börjar inte jobba förrän om en halvtimme. det suger att pendla ibland.
igår köpte jag min hultsfredbiljett så idag ska jag jobba 8 timmar och tjäna in dom pengarna igen. det kan det vara värt.
att jag köpte en hultsfredbiljett för 20 kronor mer än vad den egentligen kostar är också sjukt värt pengarna. dels för att de skänker en viss summa till rädda barnen (årets goda gärning!) och dels för att jag får tillgång till en RIKTIG toalett under hela festivalen gratis. MHM! jag gillar det. hejdå bajamaja! dock så har jag en känsla av att jag kommer strunta i det och gå på bajamajorna ändå, dom har ju trots allt en viss charm. även fast där finns bajs och kiss lite överallt :)

men vatusan är det festival så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0