helgen.

helgen har varit jätterolig, ja det har den!

i fredags var det studentfest för sandra. på dagen körde först jag, min syster och bror ner till ystad och skulle kolla på när sandra sprang ut. det ösregnade och blåste övermycket. när vi hade stått ute i regnet längre än nödvändigt så var vi inte alls torra. sen körde vi hem till min syster och duschade och gjorde oss i ordning.

vid halv 7 tog vi taxi till lokalen där sandra skulle ha sin studentfest.
vi åt middag och sånt och var sociala. vid halv 10 stack sandra för hon skulle på fest nere i ystad.
ungefär samtidigt som hon stack öppnades även baren och helt plötsligt blev alla jätteglada :D
vi shottade tequila och skakade våra rumpor till schlager. och ja just för tillfället så tyckte jag minsann att schlager var helt okej, faktiskt.
vid halv 3 tvingade jag hem min syster. och efter mycket om och men var vi äntligen hemma i hennes lägenhet och där somnade jag nästan innan jag hunnit lägga mig.

vid 8 ringde min klockan så då var det bara till att klä på sig och gå till tåget som skulle ta mig till jobbet. en liten notis bara, åk inte tåg bakis. det är inte bra, så gör bara inte det.
efter en lång dag på jobbet stack jag hem till hässleholm. mötte upp malin och emmabodamänniskorna på perrongen. det var himla trevligt där och alla var så fina och glada.
vid 12 kom mina föräldrar och hämtade mig för att jag var så full. nej nu ljög jag. jag var inte alls full, jag var trött och skulle upp och jobba klockan 6. så jag åkte hem och sov som en stock i någon timme.

imorse ringde min klocka omänskligt tidigt. men det var bara till att dra sig upp ur sängen och försöka hitta alla kroppsdelar och köra till jobbet.
ikväll har jag inte gjort särskilt mycket. det har inte varit någon höjdarkväll vill jag inte påstå.
jag har packat iaf.
imorgon drar jag till gbg efter jobbet. nu ska jag sova :D
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0