den där jäkla michael jackson.

jaja, han är tydligen död. eller har han fått en släng av influensan eller nått.
men enligt tidningarna så har han rent ut sagt ramlat av pinnen.
hjärtattack kallades det.
jag tycker det är löjligt hur alla blir såna böliga fittor och tror att de är ledsna. bara för att människan som dog var känd.
visst grabben har gjort mycket i sitt liv och påverkat många. men när det kommer människor som nästintill aldrig ens har lyssnat på honom och säger att dom är jätteledsna, då blir jag bara arg.
just nu handlar varenda jäkla statusuppdatering på fejjan om att han är död, och jag pallar inte det! argast blir jag när de heter R.I.P Michael Jackson. jävligt random och fantasilöst.
visst jag kanske är känslokall och allt sånt där, men vafan jag känner inte honom och har aldrig gjort det heller, så jag kan tyvärr inte bli ledsen över det. det borde inte ens stått med ett tyvärr där, för jag vill inte bli ledsen över det heller.
däremot uppskattar jag de saker han har gjort i sitt liv osv. men jag kommer inte direkt tänka på att han är död och sakna honom. nej, det kommer jag inte. därför blir jag inte ledsen och jag skulle nog inte kunna bry mig mindre om honom.

nu blir säkert någon arg för att jag har skrivit såhär.
så nu sover jag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag håller med dig, visst kan man tycka det är synd att han är död.. För han kommer inte kunna göra mer musik, men o andra sidan visste alla att han var sjuk och förr eller senare skulle han trilla av pinnen. Se det såhär istället, nu kommer han vinna en jävla massa priser för den musik han gjort, för det gör tydligen alla när dem dött.

2009-06-26 @ 16:40:24
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: Elin

du har helt rätt jenny! dock synd att han ska vinna en massa priser nu när han inte kan glädjas åt dom :)

2009-06-26 @ 23:14:31
URL: http://tolvtrettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0