båstad.

igår jobbade jag 12-19. direkt efter jobbet så tog jag bilen till båstad. min älskade frida har kommit hem och jag kunde inte låta bli att köra dit. hon har ju trots allt varit iväg sen februari.
när jag ändå var på väg hem till frida så hämtade jag upp hugo vid pizzerian. sen körde vi hem till frida.
malin var redan där, sen kom det malinx2, emelie och frida också. vi satt ute och drack lite vin och öl och hade det mysigt. en liten stund innan vi skulle ta taxin in till madison så kom fridas stockholmsvänner och hälsade på.
sen drog vi som sagt ner till madison och dansade och drack öl, det var himla trevligt!

idag vaknade vi sen skulle frida jobba så jag skjutsade hem hugo och sen hämtade jag joppe. vi körde till våffelstugan och blev bjudna på våfflor av frida. sen satt vi där hela dagen och gjorde ingenting.
vid 4 stack vi ner till hamnen och köpte glass. sen körde jag hem.

nu har det varit meningen att jag ska gå och duscha i några timmar, men jag har fortfarande inte orkat och nu är det bigbrother. jag får springa lite snabbt sen i pausen!


frida och hugo


malin


frida tt


frida<3



frida har huset på den finaste backen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0