bal och malinsstudent.

i lördagskväll så var jag seg som tusan så jag åkte hem till anna och mös.
sen stack jag hem till min systers tomma lägenhet och sov.
i söndags väckte anna mig och bad mig komma till henne och kolla på hennes balfrisyr som hon höll på med.
samtidigt insåg jag att jag var tvungen att städa helles lägenhet så att den inte såg ut som ett bombnedslag när hon kom hem. så jag dammsög lite snabbt och diskade och sen gick jag ner till anna. efter en timme ungefär gick jag och hämtade min kära syster på stationen och hjälpte henne med väskorna.
sen var jag där hela dagen. på kvällen var det bal och anna var den sexigaste av alla.
efter att vi var och kollat in alla och jag längtat tillbaka till min bal väldigt mycket så gick jag, helle och sandra upp till helle och krängde pizza. sen fick vi en massa kläder av helle som hade köpt nu när hon har varit iväg. :D
sen körde jag hem och skulle sova, men somnade alldeles för sent, igen.

igår jobbade jag, efter jobbet körde jag hem till farmor och farfar en stund. sen stack jag hem till malin och firade hennes student. det var trevligt och mysigt! :)

idag har jag varit hos doktorn och tagit spruta. när jag kom hem så var jag klantig och lyckades få näsblod, för första gången i mitt liv, yeah (H) jag blev jättechockad och sen blev jag glad och kände mig tuff . höö.
sen körde jag och jobbade hela dagen.
ikväll har jag bara varit hemma och inte gjort ett piss.
fridaälsklingen ringde och jag blev jätteglad av att höra hennes röst. jag har saknat henne för mycket, eller ja det gör jag fortfarande. men vi ska försöka planera in en dag snart! :D


anna och axel - de snyggast.



malin :D


jag är hård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0