annahjärtakörkort

jajaja, nu har anna också tagit sitt körkort. jag är stolt som tusan över henne.
så idag efter jobbet så stack jag direkt hem till anna. vi firade till det lite med jordgubbar och glass.
sen drog vi in till stan och fixade en ny mobil och sims 3 till henne. sen körde vi till axel och sen mcd som traditionen lyder.
ikväll var vi i vedema en runda och myste med lite andra fina människor.
sen körde jag hem tim till sig och sen hem.
och just nu vill jag inte ens prata om vad jag gjort sen jag kom hem, det är inte bra och inte kul och det borde inte vara så. men så är det! jag gillar det inte, eller jo ibland, fast inte alltid och jag borde inte. och nu ska jag sova.

godnatt och förlåt om ingen fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0