anna tog studenten.

igår var en helt underbart rolig kväll.
min anna tog studenten och det firade vi som tusan. först utanför skolan och kollade när hon sprang ut. sne ner på stan och kolla när de åkte rundor och sjöng. dock började det regna mitt i alltdet så vi stannade inte där så länge. vi körde hem till anna och väntade på att hon skulle komma.
sen kom alla gästerna och till sist anna i sin fina bil.
sen åt vi och anna öppnade presenter och allt sånt där vanligt.
lite senare så åkte de flesta gamlingar hem och annas klasskompisar kom.
vi festade, dansade och skrattade och allting var jättebra.
sen bar det av till björket och skaka rumpan!
där var sjukt mycket folk och en massa som man inte har träffat på evigheter.
vid 3 gick jag anna och axel hem. jag hämtade lite saker hos anna och sen gick jag hem till helles lägenhet och sov.

så ännu en gång, grattis anna som tusan till studenten!




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0