Would you freak out if i said that i liked you?

Min uppdatering har verkligen varit den sämsta någonsin. Men just nu orkar jag inte resuméra allt som har hänt. Det får jag ta ikväll eller imorgon eller någon annan dag. Just nu sitter jag efter mycket om och men på tåget till malmö och sonia! Bara någon timmes försening och sånt där. Men jag orkar inte bli helt stressad över sånt som vissa blir, nu syftar jag främst på alla gamla tanter på stationen som är sura, stressade och inte visar respekt. Visst det är väl klart att man blir lite irriterad, men man behöver inte skälla ut varenda människa som man ser. Nej, dom borde verkligen få till det snart (och nu syftar jag på att dom borde bli påsatta/ha sex/knulla/älska eller hur man nu väljer att säga det) så att dom lugnar ner sig lite, eller ganska mycket. Jaja, till malmö ska jag iaf. Jag ska få hälsa på pappa bassi i hans nya blatte lägenhet! Jag känner det som en stor ära, tack sonia! Förhoppningsvis hinner vi med att träffa på the one and only Mr Love efter att han har jobbat och slitit med sina delikatesser tror jag det var. Det ska även diskuteras en massa sjuka och pinsamma saker som har hunnit hända i mitt och sonias något rubbade men dock så roliga liv! Haha. Nu ska jag nog ta och sova en sväng på tåget. För det är något av det bästa med tåg, man sover så Gött och det gungar så mysigt. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0