smultron.

internet har börjar bli tråkigt. det händer inte så mycket och jag är så dålig på att uppdatera överallt.
det var 2 dagar sen jag uppdaterade här, ännu fler dagar sen jag uppdaterade på fejjan. bilddagboken har fått lida i några veckor nu. och lunarstorm ska vi ju inte prata om, där är jag verkligen jättedålig! förlåt lunar, jag vet att ni saknar mig. för det har ni till och med skrivit i ett mejl. <3
det enda som jag egentligen intresserar mig för på internet för tillfället är bloggar. jag skäms nästan över hur många olika bloggar som jag faktiskt följer. och jag följer inte bara dom lite halvt, jag läser vartenda litet ord, varje inlägg. har jag missat någon eller några dagar så går jag tillbaka och läser. jag håller den där siffran på hur många det är för mig själv tror jag. det är nog bäst.

iaf, nu har jag nyss duschat och jag luktar smultron, bokstavligt talat. mamma har fått nått dille på smultron. smultron shampoo, smultron balsam och smultron tvål. ja, jag luktar helt enkelt smultron.

när jag stod i duschen slog det mig att om man har piercing i läppen så kan man spruta ut vatten genom hålet om man tar ut piercingen. jag fick för mig att jag skulle testa det. jag försökte och försökte och tänkte, så svårt ska det väl inte vara? när jag till slut tog i så mycket och knep ihop läpparna så hårt kom allt vatten till slut ut ur näsan. då slog det mig! att om det här ska fungera så krävs det ju faktiskt att man verkligen har en piercing, vilket jag saknar. attans vilken besvikelse. nästan så att man borde skaffa en piercing i läppen bara för att få testa det. eller mja, är det värt det? antagligen inte. men man kan ju alltid ta ut den. jag väntar med det tills en annan dag tror jag.

nu sitter min mamma och suckar och har sig och vill att jag ska starta filmen igen. vi har hemmamyskväll ikväll bara hon och jag. jag gillar min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0