dec. 29. 2009. Det är dumt att gå upp för tidigt, för då blir man uttråkad.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, en himla massa! Det största var väl att jag flyttade till Irland.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften för jag vet att jag aldrig håller dom ändå.

3. Blev du/någon av dina vänner föräldrar i år?
Vän och vän. Bekant skulle jag mer kalla henne.

4. Dog någon som står dig nära? 
Nej och det var himla tur!

5. Vilka länder besökte du?
 
Irland, Danmark och ja det var väl det?

6. Något du saknar från 2009 som du vill ha i 2010?
Nja, det har faktiskt varit ett himla bra år. Kanske lite mer pengar 2010?

7. Vilket datum från 2009 kommer du speciellt att minnas?
27 September

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag faktiskt trodde på mig själv och tog modet till mig och drog ut på äventyr till Irland helt ensam. Och framförallt att jag inte har gett upp under tiden här även fast det kännts piss ibland.

9. Största misstaget?
Jag vet faktiskt inte. Jag har varit ganska klok detta året.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Ja jag tror jag hade halsfluss några gånger där i början på året.

11. Bästa köpet?
One-way-ticket to Ireland.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra helt klart.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
 
Ja jag har varit glad mest hela tiden tycker jag!

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009?
 
Hotel room - Pitbull, av flera olika anledningar. Dock inte för att den är bra.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
  
Jag har nog haft ett av mina gladaste år i år.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
 
Oj, det vet jag inte.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 
Jobbat.

18. Hur tillbringade du julen?
På Irland med pappi.

19. Blev du kär i år?
Nej, inte kär direkt. Försökte hålla mig utanför sånt i år.

20. Hur många one night stands?
Hehehehehe, 57. (Mamma och pappa jag bara skojade, ni vet ju att jag väntar tills jag är gift)

21. Favoritprogram på TV?
True blood.

22. Bästa boken du läste i år?
Borde jag komma ihåg vilka böcker jag läste i år?

23. Största musikaliska upptäckten?
Jag har hittat så himla mycket bra i år.

24. Något du önskade dig och fick?
Ett jättefint år!

25. Något du önskade dig men inte fick?
 
Haha, jag vill ha en massa saker hela tiden!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag var bakis tillsammans med Frida, åt födelsedagsmat på McDonalds, var en runda i Kristianstad och sen på kvällen lagade jag och Frida sushi och sen somnade vi soffan har jag för mig. GUD VILKEN FIN FÖDELSEDAG! :D

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Klart att det finns, men jag är ganska nöjd ändå.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? 
Oj, jag vet inte ens vad jag har för stil.

29. Vad fick dig att må bra?
Fina vänner, nya vänner, festivalerna, Dublin.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Vilken kändis var jag inte sugen på?

31. Vem saknade du?
Det beror på vilken tid på året som vi pratar om.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Där måste jag nog säga de flesta sen jag kom hit till Dublin, det är trots allt tack vare dom som jag inte har  mig på ett flyg och åkt hem igen. Sen finns där några fina i Sverige också.


Kommentarer
Postat av: ett fan

datadatadaaaaadaaaadaaaa met me at the hotelroom

WE'RE AT THE HOTEL MOTEL HOLIDAY IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-30 @ 10:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0