dec. 28. 2009. Vagn!

Jag ser så sjukt många barnvagnar hela tiden och varje gång blir jag lika avundsjuk och tänker hur skönt det måste vara att bara sitta/ligga där och bara blir runt skjutsad. Sen om man blir lite trött så är det bara att sluta ögonen och sova lite. Kan man inte göra barnvagnar i en lite större storlek. Helst med en privat chaufför också så att jag bara kan ligga där och chilla hela dagarn och tvinga chaffisen att skjutsa mig hit och dit. Det hade varit livet.

Fast om man hade legat där hela dagarna så kanske man hade blivit en liten tjockis med liggsår? Risken finns! I alla fall nu efter all julmat som man har tryckt i sig. Nej jag ska nog fortsätta gå ändå och gå ner några 15 kilo julmat och skit. Fast jag ska ändå fortsätta drömma om barnvagnar i vuxenstorlek.

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

haha det hade ju varit sjukt härligt. jag tycker att du ska pitcha din barn(vuxen)vagnsidé till något företag! ;)

2009-12-28 @ 21:18:38
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

do it! jag lovar att stötta dig ;) vad sysslar du med idag bejb?

2009-12-29 @ 13:31:25
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0