dec. 8. 2009

Jag hade en massa tankar innan på något som jag skulle skriva om. Nu har jag suttit i 3 timmar och tänkt att SNART så ploppar det nog upp i hjärnan på mig. Det har inte gjort det än så länge, så nu ger jag upp och sover istället. Kanske kommer jag på det imorgon.

Idag har jag jobbat och förutom det så har det inte hänt något utöver det vanliga, förutom att jag insett att min chef är en BILF (min egen ihopsatta verison av en MILF som inte har barn, är min chef, är barnlös och framför allt är en kille)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: emma

fan va najs med en bilf, det vill jag också ha i min närhet. det händer typ inget i veckan, jag får knappt något jobb så jag är så grymt uttråkad. vad händer för dig bejb?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0