dec. 7. 2009

Så nu har hela helgen gått utan att jag har uppdaterat. Men jag har inte haft tid, Anna och Axel har ju varit här och dom har varit viktigare än att uppdatera bloggen känner jag!
Iallafall i fredags jobbade jag till 2. Lite innan 2 kom Anna och Axel till mitt jobb. Jag bjöd dom på kaffe medans dom väntade. När jag slutat så gick vi hem och lämnade sakerna, sen gick jag och Anna och handlade och Axel stannade hemma och vilade. På kvällen gjorde vi Enchiladas, vilket var sjukt gott!
Efter att vi ätit gjorde vi oss iordning och gick ut. Gick hem ganska tidigt för vi var alla ganska trötta!

I lördags jobbade jag mellan 10.30-17.00, sen mötte jag upp A&A och vi gick och kollade i några affärer sen gick vi hem. Väl hemma duschade vi, gjorde oss iordning och drack lite. Sen tog vi en taxi till Pizza Hut och åt trerätters och blev sjukt mätta. Efter det gick vi till Doyles och dansade och drack lite mer. Vid 3 bestämde vi oss för att hoppa in i en taxi och åka hem.

Igår vaknade vi halv 1, sen tog vi det lugnt hela dagen, gick lite på stan och fikade. På vägen hem gick vi inom 4D-bion! Sjukt roligt var det även fast den inte varade så länge.
På kvällen gick vi ut till en pub och lyssnade på livemusik i någon timme.

Idag har jag jobbat och när jag kom hem så var A&A inte här längre, så nu ligger jag här ensam i min säng igen. Fast helgen har varit toppen och nu är det bara någon vecka kvar sen kommer pappa hit! :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Och pappa längtar.Puss

2009-12-07 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0