dec. 23. 2009

Nu har pappa kommit hit och vi har varit ute och gått på stan hela dagen. Har visat honom vart jag jobbar och lite sånt :) Innan vi gick hem så handlade vi lite mat inför imorgon när det ska firas jul.

Just nu sitter vi här och dricker glögg och äter pepparkakor. Klockan 8 har jag bokat bord och vi ska gå ut och äta på resturang och jag ska betala för kvällen. Tycker det var bättre att göra så än att ge honom en julklapp som han måste släpa med sig hem. Jag hoppas att han blir glad för det. Han vet fortfarande inte vad vi ska göra, utan bara att han måste vara hungrig.
Fast för att vara ärlig så är det nog jag själv som ser fram emot denna kvällen mest. DET ÄR SÅ JÄVLA GOD MAT DÄR! Och jag har haft cravings efter den maten sen jag bokade bord där.

Kommentarer
Postat av: emma

härligt (: hoppas ni har haft en trevlig kväll nu då och att ni fick god mat. pöss!

2009-12-23 @ 22:58:47
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: emma

haha fan va underbart ;) jag vet en som kommer rulla imorgon kväll, jag kommer äta som en häst hela julafton. god jul bejb.

2009-12-24 @ 01:18:50
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Helle

Vilken restaurang är det? Sushi :)

2009-12-24 @ 11:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0