dec. 22. 2009. Det lilla huset på prärien.

Puh, nu har jag äntligen städat klart! Jag gjorde inte det så himla noga med tanke på att min städförmåga inte är den bästa. Och jag tror inte pappa bryr sig så mycket om det med tanke på att han inte själv är någon hejare på att städa.
Jag har också passat på att ta kort på det städade huset. Det finns några som har frågat om dom kan få se bilder på hur jag bor och här kommer dom! :D

       
Hallen, badrummet, storarummet x2, köket
(Klicka på bilderna för att få dom större)


Kommentarer
Postat av: emma

ja det är bannemej det bästa (: hur länge stannar din pappa?

2009-12-22 @ 20:34:14
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Helle

Det är så fint det lilla huset! Imorrn kommer pappsen och ni kommer ha det helt underbart tror jag. Han har med sig lite julklappar till dig. Jag har ju fått agera "spring- och insamlingstomte". STOOORA KUVERT TILL DIG :)

Merry Christmas to U!

2009-12-22 @ 23:46:30
Postat av: emma

fan va mysigt (: hoppas ni får kul tillsammans!

2009-12-23 @ 01:07:03
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0