dec. 2. 2009. Lookalike

Förresten idag på jobbet så blev vi bjudna på kakor av en av våra stamkunder, en hel påse fick vi! Som tack fick han en gratis kaffe :)

Fast det var egentligen inte det jag skulle säga. Det jag egentligen skulle säga var att en av våra andra stamkunder sa idag att hon har kommit på vem hon tycker att jag är jättelik. Hon hade tydligen gått och funderat på detta sen hon såg mig för första gången och nu hade hon äntligen kommit på det. Tydligen så är jag lik Jack Bauers dotter Kim i tv-serien 24. Jag sa att jag har ingen aning om hur hon ser ut men att jag tackar så mycket ändå.

Nu har ja dock kollat upp hur hon ser ut och är jag lik henne så kan jag ju inte klaga!



och om någon har glömt hur jag ser ut så lägger jag ut en bild på mig själv också, så att ni kan jämföra liksom.
btw, jag ursäktar att mitt hår är lite flottigt på bilden, därför jag har det uppsatt


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag har tittat på bilden och är inte längre rädd för att du ska få svininfluensan, för den drabbar inte den som redan har galna kosjukan. Muuuu.

2009-12-02 @ 17:00:18
Postat av: tiiiiiim

du är så vacker elin, kom hem med dig!

2009-12-02 @ 19:37:57
URL: http://onlyblowjobsandcumshots.blogg.se/
Postat av: emma

du är ju sjukt het ;) fan va du är flitig som har två jobb. vad jobbar du med sötnos? jag sitter hemma och degar ikväll hoppas du får roligt sen!

Postat av: Jonas

HAHA! åååh, jag skrattar åt dig.. o din pappa.. o allt.. HAHA, kul saker :D HÖHÖHÖHÖHÖHÖ Du är lik Donna i Thats 70's show... :D HEHE JÄTTELIK

2009-12-03 @ 09:02:11
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej men elin pelin ,nu tycker jag att du ska komma hem med det samma ,som du ser ut nuförtiden.snea ögon och stribigt hår , nej stanna där och har kul medan du kan, det tycker din faddermor.

2009-12-03 @ 14:32:09
Postat av: Carro

hahahhahaha. så lika ni är! Oh my God, måste vara syskon om inte annat:p särskilt ögonen!

Verkar som du har det bra OverThere, ta hand om dig tjejen! Ps. akta ögonen fastnar..!;)

Postat av: Helle

Hello sis!!

Fasen vad ni är lika. Helt sjukt lika ju :)

HA HA HA!!

Puss

2009-12-04 @ 12:48:33
Postat av: Katti

hahaha du är bara sötast i världen hjärtat!

Hoppas att allt är toppen med dig!

puss puss

2009-12-11 @ 09:14:46
Postat av: Didde

Är det Elisa Cuthbert? Hon är galet het :)

2009-12-16 @ 04:18:44
URL: http://donetdidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0