dec. 19. 2009

Mina vänner här är fattiga studenter/arbetslösa och har inga pengar till att gå ut med mig ikväll, vilket jag inte är så himla pepp på ändå, med tanke på att det ösregnar ute. Så här sitter jag hemma och dricker te och är förkyld och rastlös. tyck synd om mig.

Imorgon ska jag jobba i 4 timmar vilket känns himla onödigt fast tänker man på pengarna känns det lite värt det ändå, får ju trots allt mer betalt bara för att det är söndag.

Och ja på tal om jobb, den där mannen kom idag. Han var läskigt lik min gamla vän Nikkis pappa och han var hur trevlig som helst och jag förstår inte alls varför alla var så nervös för att han skulle komma. Alla tjejerna på jobbet, förutom jag som vanligt, tyckte att han var het. Okej, det hade jag nog också tyckt om jag var 35.

Just det! Jag har helt glömt bort att berätta att igår morse, eller om det var i torsdags morse så var det liiiiiite lite lite snö här på morgonen när jag skulle gå till jobbet. Bilarna täcktes av ett litet vitt täcke som jag först trodde var frost. Men nej jag gick fram till en av bilarna och kände på det, jag blev jätteglad och log hela vägen till jobbet.


Här skulle jag ha lagt upp en bild på den nästintill obefitliga snön. Men mitt minneskort vill inte som jag vill.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ösregn!? Fyfan!

2009-12-20 @ 01:25:10
URL: http://mbym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0