dec. 18. 2009. kväll

Jag hoppas tusan att jag får betalt för att jag jobbade över. Klockan 9 stängde vi och då slutade alla, men i och med att det är en sååååååå viktig dag imorgon så jobbade alla över till klockan var halv 11. Chris Brown heter tydligen snubben som ska komma imorgon, detta har jag lärt mig efter att ha frågat 100 gånger om det är Brown Thomas han heter. Dom förklarade ungefär lika många gånger för mig att det är en affär och att han heter samma som den där rapparen. Jag undrar om det är samma Chris Brown som har varit ihop med och slagit lite på Rihanna? Antagligen inte, men om det är det ska jag be honom skriva sin autograf på mitt bröst i äkta Hollywoodstyle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0