dec. 17. 2009

Hemma på mellanlandning nu. Börjar jobba på Teddan om en timme och jobbar sen till stängning så ska börja göra mig iordning snart.
Fortfarande inget snö här, istället regnade det en lite skvätt när jag var påväg hem.
Fast jag fick lön idag och får lön imorgon så det väger nästan upp saknaden av snö.

Ikväll kaaaaanske jag ska gå ut och dricka lite öl. Om jag orkar.

OJOJOJOJ, det haglar ute nu!

Aw, jag fick nyss min första julklapp, en tjej i vårt hus gav mig ett armband och sa att det var en förtidig julklapp. Jag ska nog köpa en present till henne idag för hon fyller år imorgon. :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ang.Snö, när vi vaknade idag var det 8 gr. kallt och en decimeter snö. Sen har det varit kallt,sol och vackert vinterväder hela dan.Nu har jag just varit ute och givit Ozzy mat det är 6 gr. kallt och börjar snöa igen. Puss ifrån en kanske insnöad Pappa

2009-12-17 @ 19:36:49
Postat av: Helle

På vägen till jobbet imorse höll jag på att ramla med cykeln. Kanade över hela vägen, men lyckades styra upp den. Jäklar vad halt. Men det är ändå rätt mysigt med snö. Just nu är det bra snö som ligger där den ska. Inget jäkla blask.

Då gillar jag vintern!!

Log på vägen hem från jobbet. Så mysigt och den lyser verkligen upp i vintermörkret!!

2009-12-17 @ 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0