dec. 16. 2009. Varm toa

Sen jag flyttade hit till huset jag bor i så har inte elementet fungerat på toaletten vilket gjort att det har varit svinkallt där varenda gång. Att där även var en glipa när fönstret var stängt gjorde ju inte saken bättre. Den fick vi dock fixad ganska snabbt. Men där var fortfarande kallt. Vi har klagat och fryst som tusan varje gång vi har gått in där.
NU ÄR DET FIXAT DÄREMOT och där är jättevarmt. Det var inget fel på elementet som vi trodde. Vi hade bara inte satt igång det. Tydligen hade vi snurrat på fel spak, den man skulle snurra på satt på andra sidan och den hade vi missat totalt. Oj, så tokigt det kan bli!

Så nu ska jag fira och gå och ta en dusch och slippa frysa röven av mig när jag är klar.

Kommentarer
Postat av: emma

jag lovar att jag ska försöka ;) vad händer imorgon bejb? jobb?

2009-12-17 @ 00:33:58
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Pappa

Skriv upp vad som behöver fixas, fastighetsskötaren kommer till jul. Pappa

2009-12-17 @ 12:00:50
Postat av: Helle

Bara sätt pappsen i arbete. Han kan sånt ju!

2009-12-17 @ 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0