dec. 15. 2009

Är det normalt att ens chef säger "i like you more and more for every day blondie" och att ens arbetskamrater viker sig av skratt efter att man nyss har slagit till honom? (Dock bara på armen för att han skrämde mig, men ändå!) Haha. Jag har världens bästa chef.
Ja, jag har som sagt jobbat idag. Vet inte riktigt var tiden tog vägen, för det gick så sjukt snabbt.
Kanske var det pågrund av blandningen mellan litet café, stängda dörrar, en öppen flaska White spirit(typ lacknafta) och inandning av det? Jag och Jenna bestämde oss för att få väck fula fläckar från väggarna och hittade en flaska som vi ansåg vara användbar. Det var inte förrän Jenna blev yr som vi insåg att det är nog inte bra att andas in för mycket av ångorna.

Handlat julklappar har jag gjort idag också! Tråkigt som tusan, men det måste ju göras. och dom måste skickas imorgon också för att komma hem i tid till julafton!

Nu ska jag gå och sova lite har jag tänkt.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: emma

tur att du hittade mig bejb! det blev en lite oväntad flytt kan man väl säga. hur är allt med dig? (:

2009-12-16 @ 10:00:02
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0