dec. 10. 2009

Idag jobbade jag 8-12, det var helt okej. Vid 9tiden så fick besök av några killar som fortfarande hade fest sen dagen innan och var sjukt hungriga. Jag blev rädd för dom och hade hammaren beredd i handen under kassan. Haha.

Fick även min lön idag så efter jobbet så mötte jag upp Hala och sen gick vi några timmar på stan och satte sprätt på lite av pengarna. Jag inhandlade 2 kjolar, en tröja och ett halsband. Igår köpte jag även världens finaste bh.

Ikväll har jag tagit mig en välförtjänt dusch och hjälpt min kära syster med hennes dator.

På lördag ska vi ha fest här i huset, det ska bli kalasskoj och jag är ledig på söndag. Det kan inte bli så mycket bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0