dec. 1. 2009

Det är den första december idag om någon har missat det? OCH MAMMA VAR TUSAN ÄR MIN CHOKLADKALENDER?! Bara för att jag inte bor hemma, eller ens i Sverige längre, så förväntar jag fortfarande mig att där ska finnas en till mig den första december. Detta är även en hint till dig att du ska skicka med en supersnygg och god julkalender i Annas resväska!

Jag har nyss försökt vara lite duktig och städat vår toalett. Fy fan säger jag bara, äckligt är det! Skaffa aldrig vitt kakel i badrum. Men nu är det rent och snyggt och det luktar gott.

Förutom att ha städat idag så har jag varit och jobbat på caféet. Skulle egentligen slutat klockan 11 idag, men jobbade över till 2. För dom insåg att dom hade glömt att hon som börjar vid 11 är i London för tillfället :)

Nu ska jag gå och ta hand om min tvätt lite.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Förlåt att jag inte skickat någon chokladkalender till dig. Skall höra med Anna om hon har plats i bagaget. I så fall köper jag givetvis en till dig. Puss o kram och sov gott.

2009-12-01 @ 22:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0