sova?

just det ! jag var hemma hos jonas igår, eller ja inte bara jag. utan de flesta var där faktiskt. jonas firade sin 18 års dag och vi hade det himla mysigt. det åts pizzabullar, kladdaka, cupcakes, chips och det dracks lite alkohol. det lektes även lite kurragömma, dunkgömme och charader. men som vanligt spårade det mesta ut och ingen var särskilt seriös. vi körde även "berätta bästa minnet" och denna gången var det inte viktor som skulle få höra minnena!
jag gick hem till min syster i någorlunda tid. sen sov jag där inatt.
idag har jag jobbat. efter att jag kommit hem från jobbet stack jag till min syster och renskrev mitt cv och personliga brev på engelska. det gick bra. men det var jobbigt.

iaf, nu är det skickat och jag har nog aldrig varit så nervös som när jag skulle klicka på skicka knappen idag.
jag hoppas verkligen att det blir något. alltså verkligen verkligen verkligen. det hade varit sjukt najs.

nu ska jag gå och sova. imorgon får jag sovmorgon! WOHO! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0