sjuk natt i malmö.

åkte som sagt till malmö igår och hälsade på sonia!
det var himla trevligt som vanligt. vi började lite smått med vin hemma hos sonia.
vi drog in till stan, mötte upp anna och vandrade till folkets park.
efter ännu lite mer vin och 2 jobbiga negrar från köpenhamn som varken kunde, svenska, danska eller engelska så kom den berömde skotten och joinade oss.
vi fick för oss att det minsann skulle åkas karusell. det blev hulken, en tappad plånbok, en återfunnen plånbok och batman.
vi hittade även en lekplats. jag fick för mig att jag minsann skulle klättra högst upp.
DUMT, då jag kom på att jag aldrig vågar gå ner igen. jag klättrar alltid upp men sen inser jag att det är mycket jobbigare och läskigare att klättra ner. men till sist kom jag ner iaf.
vi hookade upp med mr love och company.
vi lämnade the company och drog med oss mr love till ice.
där blev det karaoke, tequila (vilket var jättedumt), utspilld öl i repris, toalettöverraskningar och allsång. efter det gick vi hem till skottens lägenhet som han tydligen delade med en pundare.
hemma hos skotten var det ett fint awkward moment på balkongen med en brud som nog hade fått lite för mycket av det goda. sonia fick kiss på foten. sonia somnade. mr love hade efter ett besök på toa inga kalsonger på sig. jag fick pundaren att skrika och bli arg på mig. det var peppande på toa. min strumpa försvann och upphittades efter någon minuts letande. när det nästan var morgon tog jag och sonia taxi hem till henne och somnade ganska snabbt.

imorse vaknade jag och mådde hyfsat bra. vi gick ut och stekte på gräsmattan med sally.
sen gick jag och sonia in och sov en timme innan jag skulle åka hem.

fint var det. tack fitta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0