päls?

mina ben är hårigare än någonsin.
som tur är, så är det inte mitt hår.
min hund har nu i ungefär en timme gjort alla möjliga tappra försök till att vara så nära mina ben som möjligt.
han har legat, suttit, stått och rullat på dom.
därav min extrema hårväxt.

idag jobbade jag och sen blev det avslutningstårta för fina anna som lämnar oss :(
det är sorgligt och hade jag varit olyckligt kär, haft mens eller bara varit allmänt bölig av mig så hade jag nog gråtit en skvätt.
fick även svar från dublin idag. de sökte 2 månaders kontrakt och ville att jag skulle börja jobba om 2 veckor!
men nejnejnej.
där sätter jag ner foten och blir lite rädd!
1. jag har fortfarande jobb i älmhult om 2 veckor.
2. jag och jesper ska ju faktiskt på semester 1 vecka i september och den tänker jag inte strunta i!
3. jag måste ju för tusan förbereda mig mentalt och hinna pussa och krama alla fina människor som finns här hemma!

nej, om dom vill ha mig får dom ta mig i slutet på september. vilket jag hoppas innerligt på att dom vill. jag menar, ska jag nu ta över efter kamprad så borde jag ju faktiskt få ha lite krav! eller?

nej nu ska jag göra en sak som faktiskt är jättetråkigt, duscha! jag förstår inte det roliga med det.
kanske ska ta och diska sen bara för att göra det tråkiga, ÄNNU tråkigare.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0