Kan du känna likadant?

kvällen har tillbringats med anna, lars w, katterna som ännu inte fått något namn, städning och ännu lite mer lasse.
att lyssna på lasse går lite som i vågor. fint är det iaf.
jag har även funderat ikväll på att jag kanske ska köpa en minidator, bara för att slippa ha med sig denna stora när jag flyttar. det tål att tänkas på. har hittat en fin för 3000, helt okej. jag ska önska mig i födelsedagspresent! :)
nu ska jag sova, börjar klockan 6 imorgon, IGEN. jajaja, nu myser jag ner mig hos kisarna och sover.
WOHO, jag sover inte själv inatt på jag vet inte hur länge :D awesome, nu behöver jag ju ingen sån där kille som ligger och håller om mig, jag har ju 2 katter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0